BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 10 August 2011

Baik betul ~~``

Teringat kat satu orang ni, masa tengah tunggu berbuka hari ni. Siapa orang tu? Kat post terdahulu aku ada cerita pasal aku ngan Arif, berbuka di Cenderawasih n terpaksa tunggu makanan ngan lama~` But masa berbuka tu, budak tu duduk sebelah meja kitorang. Dia duduk ngan kawan dia. Bila azan dah dilaungkan, kitorang punya pesanan belum disiapkan, so budak ni ngan ikhlas n comelnya menghulurkan segelas air utk aku n Arif minum buat basah bibir.

  Isn't that sweet~` Stranger yg kita tak kenal, buat sesuatu utk kita bila kita perlukan sesuatu.Aku akan ingat dia sampai bebila. aku berdoa supaya dia takkan ditimpa masalah n hidup dia baik je sampailah dia mati. And nanti kalau ditakdirkan aku jumpa dia besar nanti, aku nak belanja dia balik: belanja dia mkn fishball! Ye, fishball, sbb masa buka tu aku prasan dia banyak beli fishball,sotongball and semua yg berball la~``

                                           THE END

P/S: Post kali ini memadailah pendek, sebab kenangan ni terlampau besar maknanya utk dikongsi.Biarlah ia kekal ngan aku je. Nak detail punya story, call aku~

No comments:

Post a Comment